.

Kalniečių g. 233,  Kaunas

+ 370 646 83578

Naujienos

Sekite mūsų naujienas Facebook'e.


09.14-15 dienomis nedirbsime

Šio mėnesio 14 ir 15 dienomis nedirbsime dėl remonto darbų. Klube atliekamas remontas tik dėl Jūsų patogumo!

Grupinių treniruočių grafikas nuo rugsėjo 2 dienos

Dėmesio! Grupinių treniruočių grafikas nuo rugsėjo 2 dienos

30 patarimų, kaip numesti svorio

Visi patarimai, kaip atsikratyti antsvorio, dažniausiai skamba panašiai – mažiau kalorijų ir daugiau aktyvios veiklos. Tačiau tai ne vienintelė tiesa, kurią būtina žinoti norint sėkmingai sulieknėti.

Alkoholis sportuojantiems. Kokią žalą jis mums daro?

Alkoholis yra vienas labiausiai paplitusių narkotikų visame pasaulyje.




Mityba vasaros metu

Šiltomis vasaros dienomis, ypač jei prasideda atostogos, daug laiko praleidžiama gamtoje.

Koks Jūsų kūno sudėjimas?

Ektomorfas, endomorfas ar mezomorfas su šiais žodžiais nesusidūrusiam gali skambėti kaip moksliniai terminai arba animacinio filmuko veikėjų pavadinimai, tačiau tai yra kur kas paprastesnis dalykas, nei atrodo iš pirmo žvilgsnio.

Kaip su ritmu deginti kalorijas? Šok ZUMBA!

Norite padailinti kūno linijas, tačiau tingite kiekvieną dieną sporto klube atlikti tuos pačius pratimus? Nenuobodžiaukite! Kartu su šokiu sportas bus kur kas smagesnis!




Ką valgyti pusryčiams?

Pusryčiai yra svarbūs įvairiame amžiuje – nuo vaikystės iki brandžios senatvės. Moksliniais tyrimais įrodyta, kad visaverčiai pusryčiai yra svarbus fizinės ir protinės energijos šaltinis geros dienos pradžiai.

Dieta pagal kraujo grupę

Maitindamiesi pagal savo kraujo grupę Jūs ne tik numesite svorio, bet ir jausitės sveikesni bei išvengsite daugelio ligų.

Dovanų kuponas

Nepamirškite pasveikinti mylimo žmogaus nupirkdami jiems "Figureja" dovanų kuponą.


Kaip sulieknėti per mėnesį?

Keleto kilogramų per 30 dienų atsikratyti galima. Tik labai svarbu nepersistengti. Dideli svorio pokyčiai - stresas organizmui.





​Figurėja pataria: kaip nepersivalgyti per šventes?

Visus metus intensyviai sportuojate, kad galėtumėte džiaugtis puikiu kūnu ir štai atėjus metų galo šventėms per kelias dienas susigrąžinate visus kilogramus, kuriuos deginote ištisus metus.



Atnaujinome treniruoklių salę!

Derindamiesi prie klienčių norų ir besistengdami tobulėti mes atnaujinome treniruočių salę!


Kaip motyvuoti save sportui?

Daugelis merginų klausia, kaip prisiversti sportuoti? Tiksliai žinodama, kokius rezultatus norite pasiekti - pavyks save įtikinti šiam rimtam darbui.


"Figurėja" padeda beglobiams gyvūnams

Moterų sporto klubas "Figurėja" siekia draugiškai gyventi su visomis gyvybės formomis žemėje.

​Kaip pasiruošti bėgiojimui?

„Bėgiojimas – tai ne tik kūno stiprinimas. Tai ir psichologinio balanso sugrąžinimas".


Nemokama treniruotė Čečėnijos aikštėje!

Laikas:  14-15 val.

Vieta: Čečėnijos aikštė.

Kaip vaikams pradėti sportuoti?

Dar nuo savo vaikystės atsimename, kad sportas - tai sveikata. Vis dėlto, susimąsčius suvokiame, kad šis liaudyje populiarus posakis ne visada atspindi realybę: yra nemažai situacijų, kurios susiklosčius sportas sveikatos tikrai nesuteiks.

Tinkamiausias laikas sportuoti: rytas ar vakaras?

Kokiu dienos metu geriausia mankštintis ir mesti svorį? Kada daryti pratimus norint sulieknėti – iš ryto, popietės metu ar vakare? Ar mankštos laikas turi reikšmės?

SĄRAŠAS, ką rekomenduojame turėti einant į sporto klubą

Planuojate pradėti lankyti sporto klubą? Nepamirškite kelių smulkmenų.


5 kg per savaitę? Misija įmanoma!

Lankymasis sporto klube - efektyviausias būdas siekiančioms numesti svorio. Visgi, ne visada pavysta sėkmingai eiti kiekvieną dieną, tad keli paprasti patarimai padės Jums neįdedant labai daug pastangų atsisakyti kelių kilogramų.



Specialiai merginoms: viskas apie jūsų užpakaliuką!

Šis straipsnis skirtas toms, kurios siekia turėti didesnę ir gražios formos apatinę kūno dalį.


Organizmo valymo būdai

Daugelis mūsų nori kuo greičiau atsikratyti šventinio pilvuko ir to sunkumo, kurį sukėlė greitas, sotus riebaus maisto valgymas. Saikingas organizmo valymas - naudingas.

Naudingi patarimai, kaip sportuoti per karščius

Pagaliau galime pasidžiaugti šiltomis ir saulėtomis dienomis. Tačiau prisiminus vėsų pavasarį ir sportavimą tokiame ore, drėgnos ir karštos dienos, kada temperatūra siekia 28 oC, gali būti sunkiai pakeliamos.

Sporto klube būtina turėti rankšluostį!

Leiskite maloniai jaustis ne tik sau, tačiau ir kitoms!

Daiktai, kuriuos privalote turėti sporto klube

Apsilankymas sporto klube Figurėja bus kur kas malonesnis, jeigu su savimi turėsite reikalingus daiktus. Jie skirti ne mūsų, tačiau Jūsų bei kitų klienčių patogumui.

Ką ir kiek valgyti vakarienei?

"Pusryčius suvalgyk pats, pietus pasidalink su draugu, o vakarienę atiduok priešui".

Kaip patikrinti kiek Jūsų "pusiausvyrai metų"?

Paprastas testas gali padėti suvokti, ar teisingai funkcionuoja sistema atsakinga už pusiausvyrą.

Sportiniai drabužiai ir prakaito kvapas: kur ryšys?

Dažnas iš mūsų sporto klube esame pajautę tą nemalonų prakaito kvapą. Natūralu, jog žmogus, kuomet sportuoja, išskiria nemalonų kvapą. Tiesa, vienų žmonių prakaito kvapas yra aitresnis nei kitų. Nuo ko visa tai priklauso?

Ką valgyti darbe, kad neaugtų svoris?

Jeigu rūpinatės savo kūno svoriu arba ieškote geriausio būdo, kaip numesti svorio, tikriausiai susiduriate su problema – ką valgyti darbe?

Moterų sporto klubas – kur kas daugiau nei sportas

Judėjimo naudą pripažįsta visi sveikatos specialistai, o taip pat ir patys sportuojantys, ypač jei tai daroma reguliariai.

Mityba ir lieknėjimas

Mūsų gyvenimo kokybė ir savijauta tiesiogiai priklauso nuo to, ką valgome.

Atsinaujinusi treniruoklių salė!

Mūsų tikslas - kad kiekviena klubo lankytoja būtų patenkinta, drąsiai judėtų savo rezultatų link. Suteikiame ne tik patrauklias priemones siekti savo rezultatų, tačiau taip pat ir kurti malonią atmosferą, kuri padėtų jaustis kaip namuose.

Kofeinas ir sportas – kaip kavos vartojimas gali pasitarnauti riebalų deginime?

Dauguma žmonių tiesiog negali įsivaizduoti savo ryto ar dienos be puodelio kavos. Taip, kava gal nėra pats geriausias preparatas žmogui, nes prie kofeino yra priprantama, o toks besaikis pripratimas dar kitaip vadinamas kofeinizmu.



Grupinių treniruočių salė

Jeigu treniruokliai atrodo kiek per monotoniškas užsiėmimas, tada mūsų grupinės treniruotės kaip tik Jums!

Kaip nepersivalgyti per šventes?

Persivalgymas ‒ viena didžiausių švenčių keliamų grėsmių. Turbūt nei viena šventė neapsieina be patiekalų ir gėrimų gausos.