.

Kalniečių g. 233,  Kaunas

+ 370 646 83578

Grupinių užsiėmimų salė


BODY SCULP

Body Sculp - tai universali treniruotė, siekiantiems įvairių tikslų: trokštantiems numesti svorio, sustiprinti visą kūną ar tiesiog palaikyti puikią formą ir gerą savijautą. Treniruotė pradedama tradiciniu aerobiniu apšilimu ir pereina į pratimus, skirtus stiprinti bei lavinti pagrindines raumenų grupes, palaikyti tonusą. Pasipriešinimui naudojamos gumos, svareliai, kamuoliai arba tiesiog kūno svoris.

  • Ši universali treniruotė puikiai tiks siekiantiems įvairių tikslų: tiek trokštantiems numesti svorio, tiek norintiems sustiprinti visą kūną ar tiesiog palaikyti puikią formą ir gerą savijautą. 

  • Treniruotė pradedama tradiciniu aerobikos apšilimu ir pereina į pratimus, skirtus stiprinti raumenis, palaikyti tonusą. 

  • Pasipriešinimui naudojami, svareliai gumos, taip pat rankų ir kojų svoriai. 

VIDUTINIS INTENSVUMAS.

SUDEGINAMOS KALORIJOS 300-500 kcal.

DIRBA visos raumenų grupės, ypač kojos, sėdmenys, pilvo presas.



FAT BURNER

Fat burner – riebalų deginimas. Ši ypač intensyvi treniruotė atliekama tam tikrais intervalais. Pratimus stengiamasi atlikti kuo teisingiau ir tuo pačiu kuo daugiau vienos sesijos metu. Galite pasirinkti Jums labiausiai tinkamą intensyvumo lygį, taigi ji puikiai tinka skirtingos fizinės būklės asmenims.

  • Pratimus stengiamasi atlikti kuo teisingiau ir kuo daugiau kartų vienos serijos metu. 

  • Dėl unikalios galimybės pasirinkti sau tinkamą intensyvumo lygį ši treniruotė puikiai tiks įvairaus fizinio pasirengimo žmonėms. 

  • Tabatos technika – viena veiksmingiausių ir efektyviausių sistemų širdžiai stiprinti, ištvermei lavinti bei poodiniam riebalų sluoksniui mažinti, tad būkite pasiruošę lūkesčius pranoksiantiems rezultatams!

INTENSYVI TRENIRUOTĖ.

SUDEGINAMOS KALORIJOS 400-600 kcal.

DIRBA visas kūnas.



KALANETIKA

Tai mankšta ir sportas tuo pačiu metu. Kalanetika – tai unikalus pratimų kompleksas visoms kūno dalims: kojoms, sėdmenims, šlaunims, rankoms, pečiams, nugarai ir pilvo presui. Ji skirta:

  • Atkurti medžiagų apykaitą.

  • Sumažinti kūno svorį ir pakoreguoti jo apimtis.

  • Pagerinti laikyseną.

  • Jūs išmoksite valdyti savo kūną.

  • Jūsų raumenys sustiprės ir jūs būsite lyg "balerina".

LENGVAS INTENSYVUMAS.

SUDEGINAMOS KALORIJOS 300-350 kcal.

DIRBA stuburas, pečiai, nugara, krūtinė.



BODY TONE

BODY TONE – tai jėgos ir ištvermės treniruotė, kurios pagrindą sudaro jėgos pratimai, skirti įvairioms raumenų grupėms. Visos treniruotės metu intensyviai dirba liemens raumenys, daug dėmesio skiriama probleminėms kūno vietoms – šlaunims, klubams, sėdmenims, mankštinama viršutinė kūno dalis. Treniruotės paįvairinimui ir efektyvumui užtikrinti naudojamas įvairus sporto inventorius – gumos, svareliai, kamuoliai. 

VIDUTINIS INTENSYVUMAS.

SUDEGINAMOS KALORIJOS 300 - 500 kcal,

DIRBA visos raumenų grupės.


SLOW&STRONG

Formuok tobulą siluetą!

Lėta funkcinė, kombinuota jėgos, ištvermės, koordinacijos ir lankstumo pratimų treniruotė, skirta sutvirtinti kūną ir formuoti proporcingą siluetą.

  • Treniruotės metu lavinamas lankstumas, gerinama koordinacija ir formuojama taisyklinga laikysena bei mankštinami visi kūno raumenys, ypač dubens ir nugaros.

  •  Šios treniruotės – žemo intensyvmo be choreografinių elementų, todėl puikiai tinka bet kokio amžiaus ir fizinio pasirengimo žmonėms, norintiems išlaikyti dailias kūno formas ir tonusą.

  • Pratimų įvairovė ir jų sujungimas priverčia iš tiesų paprakaituoti, tame ir didžiausias netikėtumas. Ateik ir nustebink save!

MAŽAS/VIDUTINIS INTENSYVUMAS.

SUDEGINAMOS KALORIJOS 200-400 kcal.

DIRBA rankų, pečių, nugaros, pilvo preso, sėdmenų ir kojų raumenys.


FUNCTIONAL TRAINING

Functional Training - naujausias mados klyksmas sporto pasaulyje! Funkcinių treniruočių metu lavinamos kūno fizinės ypatybės, tokiu būdu suformuojamas sportiškas ir atletiškas kūnas. 

  • Šios treniruotės yra visapusiškesnės, dinamiškesnės už įprastas treniruotes, o rezultatai pasiekiami greičiau.

  • Svarbiausias funkcinių treniruočių tikslas - atliekant pratimus paruošti kūną aktyviai veiklai kasdieniame gyvenime.

  • Funkcinėse treniruotėse išmoksite taisyklingai panaudoti kūno funkcijas ir jėgą už sporto salės ribų.

VIDUTINIS/AUKŠTAS INTENSYVUMAS.

SUDEGINAMOS KALORIJOS 3004-50 kcal.

DIRBA visas kūnas.


PILATES

Pilates mankšta – tai žemo intensyvumo giluminių raumenų, tempimo ir kūno stiprinimo treniruotė. Šis treniravimosi metodas yra skirtas bet kuriam žmogui. Nesvarbu, koks jo amžius, lytis ir fizinis pasirengimas. 

  • Vienas iš pagrindinių pilates tikslų yra aktyvuoti giliuosius dubens dugno raumenis bei susieti juos su juos supančiais kitais (išoriniais) raumenimis.

  • Šis metodas skirtas geros fizinės būklės palaikymui, laikysenos korekcijai, profilaktikai, reabilitacijai. Yra rekomenduojamas žmonėms, turintiems nugaros problemų, patyrusiems raumenų ar sąnarių traumas bei yra puiki prevencija prieš traumas ateityje.

  • Pilates treniruotės vyksta atliekant statinius ir dinaminius pratimus su savo kūno svoriu, skirtingomis padėtimis (stovint, gulint, sėdint) bei naudojant įvairų inventorių: dideli kamuoliai, soft gym kamuoliukai, volai, svareliai, žiedai, gumos ir t.t.

  • Reguliariai lankant šias treniruotes sustiprėja kūnas, gražėja kūno linijos, įgyjama pusiausvyra tarp jėgos ir lankstumo, gerėja koordinacija,  pasiekiama kūno ir dvasios harmonija.

MAŽAS/VIDUTINIS INTENSYVUMAS.

SUDEGINAMOS KALORIJOS 300-350 kcal.

DIRBA stuburas, dubens kaulai, gilieji raumenys.


TOTAL FITNESS

TOTAL FITNESS - tai intervalinė treniruotė, kurios metu jėgos ir ištvermės pratimai atliekami pakaitomis tam tikra suplanuota tvarka kombinacijomis arba atskirai kiekvienas. 

  • Sportuojantysis asmeniškai pasirenka kokio intensyvumo atlikti pratimus.

  • Kiekvieną kartą tai gali priklausyt ir nuo patirties ir nuo nuotaikos. 

  • Atliekami pratimai stiprinantys nugaros raumenis, gerinantys širdies - kraujagyslių sistemos darbą, lavinantys pusiausvyrą ir koordinaciją.

TOTAL FITNESS - tai ištvermės ir jėgos treniruotė, kuri labai greitai formuoja, tvirtina ir stiprina visą kūną. Dažnai ir intensyviai kartojant judesius su mažais svoriais arba savo kūno svoriu - deginami riebalai, greitai tvirtėja visi be išimties kūno raumenys.

VIDUTINIS/AUKŠTAS INTENSYVUMAS.

SUDEGINAMOS KALORIJOS 500-800kcal.

DIRBA nugarą, gerinama širdies būklė, tvirtėja visi kūno raumenys.


PRESS, BACK & BUTT

Vidutinio intensyvumo jėgos-ištvermės treniruotė, skirta nugaros, pilvo bei sėdmenų stiprinimui. Šios treniruotės metu dirba ne tik pilvo, rankų, krūtinės, nugaros ir pečių juostos raumenys, bet tuo pačiu lavinamas viso kūno raumenynas. Papildomai stangrinami bei dailinami sėdmenys.

MAŽAS/VIDUTINIS INTENSYVUMAS.

SUDEGINAMOS KALORIJOS 300-400kcal.

DIRBA visas kūnas.


MORNING WORKOUT

Ši treniruotė:

rimtai pagreitins kalorijų deginimą Jūsų probleminėse vietose, formuos liekną kūno siluetą;

- pakels širdies ir visos endokrininės sistemos pajėgumą ir ištvermę;

- maksimaliai sužadins metabolinius procesus Jūsų kūne (visai dienai);

- pagaliau išjudins riebalinį audinį;

- pakels raumenų tonusą ir nuotaiką;

MAŽAS/VIDUTINIS INTENSYVUMAS.
SUDEGINAMOS KALORIJOS 300-400kcal.
DIRBA visas kūnas.


ANTICELLULITE

ANTI-CELLULITE – tai kardio treniruotė, kurios metu didžiausias dėmesys skiriamas tokioms probleminėms kūno vietoms kaip – kojos, sėdmenys, klubai bei pilvo presas. Treniruotėje naudojamos gumos, svareliai, reguliuojamo aukščio Step platformos ir kitas sporto inventorius, kuris sukuria pasipriešinimo efektą ir užtikrina raumenų stiprinimo bei stangrinimo pratimų efektyvumą.

VIDUTINIS INTENSYVUMAS.
SUDEGINAMOS KALORIJOS 300-500kcal.
DIRBA apatinės kūno dalies raumenys: kojos, sėdmenys ir pilvo presas