.

Uosio gatvė 10, Kaunas

+370 (616) 44 539

Grupinių užsiėmimų salė

PILATES

PILATES - žemo intensyvumo giluminių raumenų, tempimo ir kūno stiprinimo treniruotė. Šis treniravimosi metodas yra skirtas bet kuriam žmogui. Nesvarbu, koks jo amžius, lytis ir fizinis pasirengimas. 

Vienas iš pagrindinių pilates tikslų yra aktyvuoti giliuosius dubens dugno raumenis bei susieti juos su juos supančiais kitais (išoriniais) raumenimis.

Šis metodas skirtas geros fizinės būklės palaikymui, laikysenos korekcijai, profilaktikai, reabilitacijai. Yra rekomenduojamas žmonėms, turintiems nugaros problemų, patyrusiems raumenų ar sąnarių traumas bei yra puiki prevencija prieš traumas ateityje.

Pilates treniruotės vyksta atliekant statinius ir dinaminius pratimus su savo kūno svoriu, skirtingomis padėtimis (stovint, gulint, sėdint) bei naudojant įvairų inventorių: dideli kamuoliai, soft gym kamuoliukai, volai, svareliai, žiedai, gumos ir t.t.

Reguliariai lankant šias treniruotes sustiprėja kūnas, gražėja kūno linijos, įgyjama pusiausvyra tarp jėgos ir lankstumo, gerėja koordinacija,  pasiekiama kūno ir dvasios harmonija.

  • MAŽAS/VIDUTINIS INTENSYVUMAS.
  • SUDEGINAMOS KALORIJOS 300-350 kcal.
  • DIRBA stuburas, dubens kaulai, gilieji raumenys.

JOGA

JOGA – lėta treniruotė trokštantiems geresnės sveikatos ir dvasinės harmonijos. Tai puikus pasirinkimas nemėgstantiems intensyvių grupinių treniruočių, didelio tempo, garsesnio muzikinio fono. Treniruotės metu atliekami tempimo, kvėpavimo bei meditacijos pratimai. Joga pagerina kraujotaką, kvėpavimą, mažina lėtinius skausmus, didina kūno lankstumą.

Joga - tai indų filosofijos mokymas, apimantis fizinius ir dvasinius pratimus. Gyvuojanti jau daugiau kaip 5 tūkst. metų, ši kūno ir proto tobulėjimo sistema padeda žmonėms visame pasaulyje pasiekti taip trokštamą vidinę pusiausvyrą. 

  • MAŽAS/VIDUTINIS INTENSYVUMAS.
  • SUDEGINAMOS KALORIJOS 300-350 kcal.
  • DIRBA visas kūnas.

BODY TONE

BODY TONE - jėgos ir ištvermės treniruotė, kurios pagrindą sudaro jėgos pratimai, skirti įvairioms raumenų grupėms. Visos treniruotės metu intensyviai dirba liemens raumenys, daug dėmesio skiriama probleminėms kūno vietoms – šlaunims, klubams, sėdmenims, mankštinama viršutinė kūno dalis. Treniruotės paįvairinimui ir efektyvumui užtikrinti naudojamas įvairus sporto inventorius – gumos, svareliai, kamuoliai. 

  • VIDUTINIS INTENSYVUMAS.
  • SUDEGINAMOS KALORIJOS 300 - 500 kcal,
  • DIRBA visos raumenų grupės.

PRESS, BACK & BUTT

PRESS, BACK & BUTT - vidutinio intensyvumo jėgos-ištvermės treniruotė, skirta nugaros, pilvo bei sėdmenų stiprinimui. Šios treniruotės metu dirba ne tik pilvo, rankų, krūtinės, nugaros ir pečių juostos raumenys, bet tuo pačiu lavinamas viso kūno raumenynas. Papildomai stangrinami bei dailinami sėdmenys.

  • MAŽAS/VIDUTINIS INTENSYVUMAS.
  • SUDEGINAMOS KALORIJOS 300-400kcal.
  • DIRBA visas kūnas.

PUMP


PUMP - intensyvi ritmiška treniruotė, kurios metu deginamos kalorijos ir išryškinami raumenys. Ši treniruotė puikiai tinka trokštantiems atsikratyti antsvorio ir turėti dailų bei stangrų kūną. Didžiausias PUMP privalumas – svoris tirpsta greitai, tad rezultatų ilgai laukti nereikės.

  • AUKŠTAS INTENSYVUMAS.
  • SUDEGINAMOS KALORIJOS 400-500.
  • DIRBA visas kūnas.

FUNCTIONAL HIT

FUNCTIONAL HIT treniruotės metu atliekami kompleksiniai pratimai, kurių metu stiprėja visi kūno raumenys, lavinama ištvermė ir efektyviai deginamos kalorijos. Treniruotės metu naudojami nedideli svoriai, kamuoliai, gumos ir kitas sporto inventorius, kuris sukuria pasipriešinimo efektą, todėl raumenys dirba dar intensyviau, o norimi rezultatai pasiekiami greičiau. Optimaliai parinktas treniruotės krūvis gerina širdies ir kraujagyslių sistemos darbą, greitina medžiagų apykaitą ir aprūpina smegenis deguonimi, todėl didėja ne tik fizinis, bet ir protinis aktyvumas. Tai – puikus pasirinkimas visiems, kurie nori atsikratyti kelių nereikalingų kilogramų, padailinti kūno linijas ir fiziškai sutvirtėti.

  • AUKŠTAS INTENSYVUMAS.
  • SUDEGINAMOS KALORIJOS 300-600.
  • DIRBA visos raumenų grupės.

TOTAL FITNESS

TOTAL FITNESS - jėgos ir ištvermės pareikalausianti treniruotė, kurios didžiąją laiko dalį praleisime su užsidegimu šturmuodami jėgos pratimus įvairioms raumenų grupėms. Daugiausiai kojų, pilvo  stabilizatorių, šlaunų, sėdmėnų, krūtinės, nugaros. Šie pratimai tinka visiems, nes jeigu bus vis dar sunku daryti su papildomais svoriais, galėsite dirbti tik su savo kūno svoriu. Ši treniruotė ne tik padės Jums numesti svorio ir puikiai jaustis, tačiau ir sustiprins viso kūno raumenyną, padės palaikyti puikią fizinę formą.

  • VIDUTINIS/AUKŠTAS INTENSYVUMAS.
  • SUDEGINAMOS KALORIJOS 400-500.
  • DIRBA visos raumenų grupės.

SLOW&STRONG

SLOW & STRONG – tai kombinuota jėgos, ištvermės, koordinacijos ir lankstumo pratimų treniruotė, kurioje naudojamas kūno svoris, nesunkūs svareliai, gumos, didieji kamuoliai, kamuoliukai ir kitas sporto inventorius. Treniruotės metu lavinamas lankstumas, gerinama koordinacija ir formuojama taisyklinga laikysena bei mankštinami visi kūno raumenys, ypač dubens ir nugaros. Slow & Strong – žemo intensyvumo treniruotė be choreografinių elementų, todėl ji puikiai tinka bet kokio amžiaus ir fizinio pasirengimo žmonėms, norintiems išlaikyti dailias kūno formas ir tonusą.

  • ŽEMAS/VIDUTINIS INTENSYVUMAS.
  • SUDEGINAMOS KALORIJOS 200-400.
  • DIRBA rankų, pečių, nugaros, pilvo preso, sėdmenų ir kojų raumenys

ZUMBA

ZUMBA – smagi, mankštą ir šokį derinanti treniruotė, skirta širdies veiklai gerinti, raumenims stiprinti, kūno svoriui subalansuoti. Ji tinka norintiems atsikratyti antsvorio, padailinti kūno linijas, pasikrauti energijos ir geros nuotaikos. Ši treniruotė tinka bet kokio amžiaus ir fizinio pajėgumo žmonėms. ZUMBA – tai treniruotės, kurių metu derinami šokio ir aerobikos elementai, stiprinantys visas raumenų grupes.

  • VIDUTINIS/AUKŠTAS INTENSYVUMAS.
  • SUDEGINAMOS KALORIJOS 300-500.
  • DIRBA visos raumenų grupės, ypač sėdmenys, kojos ir pilvo presas

BODYFLOW

BODYFLOW - vidutinio intensyvumo treniruotė, kuri apjungia PILATES, JOGOS ir laikysenos treniruočių elementus. Treniruotės metu efektyviai apkraunami viso kūno raumenys, lavinamas lankstumas ir savo kūno pajautimas, vystoma pusiausvyra bei kvėpavimo-judesio dermė. Treniruotė tinka įvairaus fizinio pasirengimo moterims, nes visi pratimai turi lengvesnius ir sunkesnius variantus. BodyFlow formuoja gražų bei sveiką kūną ir motyvuoja džiaugtis judėjimu, nes judesys – tai mūsų gyvenimas!

  • VIDUTINIS  INTENSYVUMAS.
  • SUDEGINAMOS KALORIJOS 300-500.
  • DIRBA visos raumenų grupės.

CALLANETICS

CALLANETICS - mankšta ir sportas tuo pačiu metu. Kalanetika – tai unikalus pratimų kompleksas visoms kūno dalims: kojoms, sėdmenims, šlaunims, rankoms, pečiams, nugarai ir pilvo presui. Ji skirta:

  1. Atkurti medžiagų apykaitą.

  2. Sumažinti kūno svorį ir pakoreguoti jo apimtis.

  3. Pagerinti laikyseną.

  4. Jūs išmoksite valdyti savo kūną.

  5. Jūsų raumenys sustiprės ir jūs būsite lyg "balerina".


  • LENGVAS INTENSYVUMAS.
  • SUDEGINAMOS KALORIJOS 300-350 kcal.
  • DIRBA stuburas, pečiai, nugara, krūtinė.