.

Kalniečių g. 233,  Kaunas

+370 64 683578

Grupinių užsiėmimų salė

ATHLETIC TRAINING - tai ne šiaip linksmai praleisti skirtas laikas, ši treniruotė akivaizdžiai pakeičia jūsų fizines galimybes. Treniruotė gerina anaerobinę ištvermę, galią, laktato toleravimą ir turi stiprų riebalų deginimo bei raumenų masės didėjimo, tvirtėjimo efektą.


Full Body workout

Tai jėgos ir ištvermės treniruotė skirta viso kūno raumenų grupių stiprinimui ir lavinimui. Treniruotėje naudojami svareliai, platformos, štangutės. Užsiėmimo metu atliekami pratimai stiprina ne tik viso kūno raumenis, bet ir širdies kraujagyslių sistemą. Ši įvairiapusiška treniruotė padės sumažinti kūno apimtis bei pagerinti savijautą kiekvieną dieną. Treniruotė tinka bet kokio fizinio pasirengimo žmonėms.

AUKŠTAS/VIDUTINIS INTENSYVUMAS.

SUDEGINAMOS KALORIJOS ~350

DIRBA visi kūno raumenys, kraujotakos ir kvėpavimo sistemos.


ANTICELLULITE

ANTI CELLULITE – tai kardio treniruotė, kurios metu didžiausias dėmesys skiriamas tokioms probleminėms kūno vietoms kaip – kojos, sėdmenys, klubai bei pilvo presas. Treniruotėje naudojamos gumos, svareliai, reguliuojamo aukščio Step platformos ir kitas sporto inventorius, kuris sukuria pasipriešinimo efektą ir užtikrina raumenų stiprinimo bei stangrinimo pratimų efektyvumą.

VIDUTINIS INTENSYVUMAS.
SUDEGINAMOS KALORIJOS 300-500kcal.
DIRBA apatinės kūno dalies raumenys: kojos, sėdmenys ir pilvo presas


FAT BURNER

Fat burner – riebalų deginimas. Ši ypač intensyvi treniruotė atliekama tam tikrais intervalais. Pratimus stengiamasi atlikti kuo teisingiau ir tuo pačiu kuo daugiau vienos sesijos metu. Galite pasirinkti Jums labiausiai tinkamą intensyvumo lygį, taigi ji puikiai tinka skirtingos fizinės būklės asmenims.

  • Pratimus stengiamasi atlikti kuo teisingiau ir kuo daugiau kartų vienos serijos metu. 

  • Dėl unikalios galimybės pasirinkti sau tinkamą intensyvumo lygį ši treniruotė puikiai tiks įvairaus fizinio pasirengimo žmonėms. 

  • Tabatos technika – viena veiksmingiausių ir efektyviausių sistemų širdžiai stiprinti, ištvermei lavinti bei poodiniam riebalų sluoksniui mažinti, tad būkite pasiruošę lūkesčius pranoksiantiems rezultatams!

INTENSYVI TRENIRUOTĖ.

SUDEGINAMOS KALORIJOS 400-600 kcal.

DIRBA visas kūnas.


FUNCTIONAL TRAINING

FUNCTIONAL TRAINING skirta žmonėms,  norintiems maksimaliai pagerinti savo fizinę formą. Ši treniruotė pasižymi diaugiasąnariniais įvairių krypčių, besikeičiančio tempo ir intensyvumo pratimais, reikalaujančiais judesių kontrolės, kūno šerdies stabilumo ir jėgos. Pratimai dažniausiai atkartoja judesius, atliekamus kasdienėje veikloje ar sporte. Treniruotėje naudojame step platformą. įvairius svarelius, kamuolius, gumas. Kad treniruotės būtų dar efektyvesnės jose naudojame tokius protokolus kaip: „Tabata“; „Fitfire“; „Facts“. Intervalų kaitaliojimas, kai pakaitomis sportuojama tai aukštu, tai žemu intensyvumu, padės atsikratyti nereikalingo svorio ir pagerinti fizinę formą.. Treniruotės pabaigoje jėgos tempimo ir atsipalaidavimo pratimai.

AUKŠTAS/VIDUTINIS INTENSYVUMAS.

SUDEGINAMOS KALORIJOS 500-800kcal.

DIRBA visas kūnas.


PILATES

Pilates mankšta – tai žemo intensyvumo giluminių raumenų, tempimo ir kūno stiprinimo treniruotė. Šis treniravimosi metodas yra skirtas bet kuriam žmogui. Nesvarbu, koks jo amžius, lytis ir fizinis pasirengimas. 

  • Vienas iš pagrindinių pilates tikslų yra aktyvuoti giliuosius dubens dugno raumenis bei susieti juos su juos supančiais kitais (išoriniais) raumenimis.

  • Šis metodas skirtas geros fizinės būklės palaikymui, laikysenos korekcijai, profilaktikai, reabilitacijai. Yra rekomenduojamas žmonėms, turintiems nugaros problemų, patyrusiems raumenų ar sąnarių traumas bei yra puiki prevencija prieš traumas ateityje.

  • Pilates treniruotės vyksta atliekant statinius ir dinaminius pratimus su savo kūno svoriu, skirtingomis padėtimis (stovint, gulint, sėdint) bei naudojant įvairų inventorių: dideli kamuoliai, soft gym kamuoliukai, volai, svareliai, žiedai, gumos ir t.t.

  • Reguliariai lankant šias treniruotes sustiprėja kūnas, gražėja kūno linijos, įgyjama pusiausvyra tarp jėgos ir lankstumo, gerėja koordinacija,  pasiekiama kūno ir dvasios harmonija.

MAŽAS/VIDUTINIS INTENSYVUMAS.

SUDEGINAMOS KALORIJOS 300-350 kcal.

DIRBA stuburas, dubens kaulai, gilieji raumenys.


BODY TONE

BODY TONE – tai jėgos ir ištvermės treniruotė, kurios pagrindą sudaro jėgos pratimai, skirti įvairioms raumenų grupėms. Visos treniruotės metu intensyviai dirba liemens raumenys, daug dėmesio skiriama probleminėms kūno vietoms – šlaunims, klubams, sėdmenims, mankštinama viršutinė kūno dalis. Treniruotės paįvairinimui ir efektyvumui užtikrinti naudojamas įvairus sporto inventorius – gumos, svareliai, kamuoliai. 

VIDUTINIS INTENSYVUMAS.

SUDEGINAMOS KALORIJOS 300 - 500 kcal,

DIRBA visos raumenų grupės.


PRESS, BACK & BUTT

Vidutinio intensyvumo jėgos-ištvermės treniruotė, skirta nugaros, pilvo bei sėdmenų stiprinimui. Šios treniruotės metu dirba ne tik pilvo, rankų, krūtinės, nugaros ir pečių juostos raumenys, bet tuo pačiu lavinamas viso kūno raumenynas. Papildomai stangrinami bei dailinami sėdmenys.

MAŽAS/VIDUTINIS INTENSYVUMAS.

SUDEGINAMOS KALORIJOS 300-400kcal.

DIRBA visas kūnas.


KALANETIKA

Tai mankšta ir sportas tuo pačiu metu. Kalanetika – tai unikalus pratimų kompleksas visoms kūno dalims: kojoms, sėdmenims, šlaunims, rankoms, pečiams, nugarai ir pilvo presui. Ji skirta:

  • Atkurti medžiagų apykaitą.

  • Sumažinti kūno svorį ir pakoreguoti jo apimtis.

  • Pagerinti laikyseną.

  • Jūs išmoksite valdyti savo kūną.

  • Jūsų raumenys sustiprės ir jūs būsite lyg "balerina".

LENGVAS INTENSYVUMAS.

SUDEGINAMOS KALORIJOS 300-350 kcal.

DIRBA stuburas, pečiai, nugara, krūtinė.


TOTAL FITNESS

TOTAL FITNESS - tai intervalinė treniruotė, kurios metu jėgos ir ištvermės pratimai atliekami pakaitomis tam tikra suplanuota tvarka kombinacijomis arba atskirai kiekvienas. 

  • Sportuojantysis asmeniškai pasirenka kokio intensyvumo atlikti pratimus.

  • Kiekvieną kartą tai gali priklausyt ir nuo patirties ir nuo nuotaikos. 

  • Atliekami pratimai stiprinantys nugaros raumenis, gerinantys širdies - kraujagyslių sistemos darbą, lavinantys pusiausvyrą ir koordinaciją.

TOTAL FITNESS - tai ištvermės ir jėgos treniruotė, kuri labai greitai formuoja, tvirtina ir stiprina visą kūną. Dažnai ir intensyviai kartojant judesius su mažais svoriais arba savo kūno svoriu - deginami riebalai, greitai tvirtėja visi be išimties kūno raumenys.

VIDUTINIS/AUKŠTAS INTENSYVUMAS.

SUDEGINAMOS KALORIJOS 500-800kcal.

DIRBA nugarą, gerinama širdies būklė, tvirtėja visi kūno raumenys.


SLOW FLOW

SLOW FLOW treniruotė paremta pratimais, kurie padės ištempti raumenis ir padidinti judesių mobilumą, ko pasekoje Jūsų kūnas taps paslankesnis ir judesiai nebus suvaržyti. Ši mankšta padės Jums pagerinti laikyseną, sumažins skausmą ir įtampą raumenyse, bei probleminėse vietose. Pajusite kūno judesių lengvumą kasdienėje veikloje.

VIDUTINIS/AUKŠTAS INTENSYVUMAS.

SUDEGINAMOS KALORIJOS 500-800kcal.

DIRBA nugarą, gerinama širdies būklė, tvirtėja visi kūno raumenys.