.

Kalniečių g. 233,  Kaunas

+370 (616) 44 539

Grupinių užsiėmimų salė

BODYFLOW

BODYFLOW - vidutinio intensyvumo treniruotė, kuri apjungia PILATES, JOGOS ir laikysenos treniruočių elementus. Treniruotės metu efektyviai apkraunami viso kūno raumenys, lavinamas lankstumas ir savo kūno pajautimas, vystoma pusiausvyra bei kvėpavimo-judesio dermė. Treniruotė tinka įvairaus fizinio pasirengimo moterims, nes visi pratimai turi lengvesnius ir sunkesnius variantus. BodyFlow formuoja gražų bei sveiką kūną ir motyvuoja džiaugtis judėjimu, nes judesys – tai mūsų gyvenimas!


ANTI-CELLULITE

ANTI-CELLULITE - kardio treniruotė, kurios metu didžiausias dėmesys skiriamas tokioms probleminėms kūno vietoms kaip – kojos, sėdmenys, klubai bei pilvo presas. Treniruotėje naudojamos gumos, svareliai, reguliuojamo aukščio Step platformos ir kitas sporto inventorius, kuris sukuria pasipriešinimo efektą ir užtikrina raumenų stiprinimo bei stangrinimo pratimų efektyvumą.

VIDUTINIS INTENSYVUMAS.
SUDEGINAMOS KALORIJOS 300-500kcal.
DIRBA apatinės kūno dalies raumenys: kojos, sėdmenys ir pilvo presas


PILATES

PILATES - žemo intensyvumo giluminių raumenų, tempimo ir kūno stiprinimo treniruotė. Šis treniravimosi metodas yra skirtas bet kuriam žmogui. Nesvarbu, koks jo amžius, lytis ir fizinis pasirengimas. 

  • Vienas iš pagrindinių pilates tikslų yra aktyvuoti giliuosius dubens dugno raumenis bei susieti juos su juos supančiais kitais (išoriniais) raumenimis.

  • Šis metodas skirtas geros fizinės būklės palaikymui, laikysenos korekcijai, profilaktikai, reabilitacijai. Yra rekomenduojamas žmonėms, turintiems nugaros problemų, patyrusiems raumenų ar sąnarių traumas bei yra puiki prevencija prieš traumas ateityje.

  • Pilates treniruotės vyksta atliekant statinius ir dinaminius pratimus su savo kūno svoriu, skirtingomis padėtimis (stovint, gulint, sėdint) bei naudojant įvairų inventorių: dideli kamuoliai, soft gym kamuoliukai, volai, svareliai, žiedai, gumos ir t.t.

  • Reguliariai lankant šias treniruotes sustiprėja kūnas, gražėja kūno linijos, įgyjama pusiausvyra tarp jėgos ir lankstumo, gerėja koordinacija,  pasiekiama kūno ir dvasios harmonija.

MAŽAS/VIDUTINIS INTENSYVUMAS.

SUDEGINAMOS KALORIJOS 300-350 kcal.

DIRBA stuburas, dubens kaulai, gilieji raumenys.


BODY TONE

BODY TONE - jėgos ir ištvermės treniruotė, kurios pagrindą sudaro jėgos pratimai, skirti įvairioms raumenų grupėms. Visos treniruotės metu intensyviai dirba liemens raumenys, daug dėmesio skiriama probleminėms kūno vietoms – šlaunims, klubams, sėdmenims, mankštinama viršutinė kūno dalis. Treniruotės paįvairinimui ir efektyvumui užtikrinti naudojamas įvairus sporto inventorius – gumos, svareliai, kamuoliai. 

VIDUTINIS INTENSYVUMAS.

SUDEGINAMOS KALORIJOS 300 - 500 kcal,

DIRBA visos raumenų grupės.


PRESS, BACK & BUTT

PRESS, BACK & BUTT - vidutinio intensyvumo jėgos-ištvermės treniruotė, skirta nugaros, pilvo bei sėdmenų stiprinimui. Šios treniruotės metu dirba ne tik pilvo, rankų, krūtinės, nugaros ir pečių juostos raumenys, bet tuo pačiu lavinamas viso kūno raumenynas. Papildomai stangrinami bei dailinami sėdmenys.

MAŽAS/VIDUTINIS INTENSYVUMAS.

SUDEGINAMOS KALORIJOS 300-400kcal.

DIRBA visas kūnas.


CALLANETICS

CALLANETICS - mankšta ir sportas tuo pačiu metu. Kalanetika – tai unikalus pratimų kompleksas visoms kūno dalims: kojoms, sėdmenims, šlaunims, rankoms, pečiams, nugarai ir pilvo presui. Ji skirta:

  • Atkurti medžiagų apykaitą.

  • Sumažinti kūno svorį ir pakoreguoti jo apimtis.

  • Pagerinti laikyseną.

  • Jūs išmoksite valdyti savo kūną.

  • Jūsų raumenys sustiprės ir jūs būsite lyg "balerina".

LENGVAS INTENSYVUMAS.

SUDEGINAMOS KALORIJOS 300-350 kcal.

DIRBA stuburas, pečiai, nugara, krūtinė.

PUMP

PUMP - intensyvi ritmiška treniruotė, kurios metu deginamos kalorijos ir išryškinami raumenys. Ši treniruotė puikiai tinka trokštantiems atsikratyti antsvorio ir turėti dailų bei stangrų kūną. Didžiausias PUMP privalumas – svoris tirpsta greitai, tad rezultatų ilgai laukti nereikės.


STRONG BODY

STRONG BODY - jėgos ir ištvermės treniruotė skirta viso kūno raumenų grupių stiprinimui ir lavinimui. Treniruotėje naudojami svareliai, platformos, štangutės. Užsiėmimo metu atliekami pratimai stiprina ne tik viso kūno raumenis, bet ir širdies kraujagyslių sistemą. Ši įvairiapusiška treniruotė padės sumažinti kūno apimtis bei pagerinti savijautą kiekvieną dieną. Treniruotė tinka bet kokio fizinio pasirengimo žmonėms.