.

Kalniečių g. 233,  Kaunas

+ 370 646 83578   +370 696 65 193

Ką valgyti darbe, kad neaugtų svoris?

Jeigu rūpinatės savo kūno svoriu arba ieškote geriausio būdo, kaip numesti svorio, tikriausiai susiduriate su problema – ką valgyti darbe? Valgymas darbe yra ne tik organizmo aprūpinimas energija, bet ir svarbus socialinis veiksmas. Neretai bendradarbiai pietauja kartu, todėl atsisakyti pietų dėl dietos būtų kiek nesmagu. Tačiau kur kas didesnė blogybė yra užkandžiai. Ant darbo stalo padėta sausainių ar saldainių lėkštutė nejučiomis ištuštėja. Būtent užkandžiai yra didžiausias trukdis pasiekti norimą svorį.


Pasirūpinti darbe savo mityba neretai trūksta laiko, todėl valgome tai, kas tuo metu yra greičiausiai pasiekiama ranka: sumuštiniai, dienos pietūs šalia esančioje kavinėje ar pašildyti vakarykščiai patiekalai mikrobangų krosnelėje. Ilgainiui nesubalansuota mityba gali tapti nuovargio priežastimi ir sukelti virškinimo sutrikimus, padidėjusį rūgštingumą ir kitus sveikatos sutrikimus. Tokia mityba taip pat nėra tinkamas būdas, kaip numesti svorio.

Dažnai besidarbuodami pamirštame, kad mums reikia pavalgyti arba visą dieną užkandžiaujame, todėl nebejaučiame poreikio normalia pavalgyti. Nuolatinis užkandžiavimas yra viena didžiausių grėsmių Jūsų figūrai ir sveikatai. Užkandžiams dažnai pasirenkami itin daug kalorijų turintys produktai – sausainiai, traškučiai ir pan. Užkandžiams geriausiai rinktis šviežius vaisius, uogas ir daržoves, riešutus ir džiovintus vaisius. Tačiau ant savo darbo stalo nelaikykite didelių kiekių užkandžių, kadangi nepajausite, kaip viską suvalgysite. Užkandžius sunormuokite namuose ir susidėkite į atskirus maišelius ar dėžutes.


Įvairūs sumuštiniai ar bandelės turi daug angliavandenių, kurie suteikia sotumo jausmą, tačiau šie produktai taip pat suteikia itin daug kalorijų, todėl tikrai nėra puikus pasirinkimas norintiems numesti svorio. Tačiau sumuštiniai ir kiti panašūs patiekalai gali būti ir visai neblogu pasirinkimu, jeigu atsakingai rinksitės maisto produktus. Namuose pasigaminkite sumuštinius, kuriuose nebūtų majonezo ar padažų. Verčiau rinkitės varškės užtepėlę, lydytą arba įprastą sūrį nei dešrą. Svarbu tarpusavyje derinti ingredientus, todėl jeigu ruošiate sumuštinė su mėsa, nepamirškite ir šviežių daržovių – pomidoro, agurko ar salotų lapų. Namuose pagaminti sveiki sumuštiniai puikiai tiks tomis dienomis, kai žinote, jog laukia sunki ir įtempta darbo diena. Vis dėl to, tokiais maisto produktais nereikėtų piktnaudžiauti ir maitintis nuolat.

Jeigu keliaujate į šalia esančią viešojo maitinimo įstaigą, Jūs niekada nežinote, kaip bus paruoštas Jūsų užsisakytas patiekalas. Ši taisyklė galioja net ir sveiko maisto užkandinėms. Viešojo maitinimo įstaigose gaminamas maistas gali būti gaminamas su itin daug riebalų, druskos ir kitų produktų, kurie tikrai nepadės numesti svorio. Vis dėl to rinkdamiesi dienos pietus, atkreipkite dėmesį į maisto derinimo taisykles. Šalie kepsnio rinkitės daržovių salotas, o ne bulvytes; taip pat rinkitės nedidelę makaronų porciją bei sriubas.



Nepamirškite, kad žmogaus organizmui itin reikalingas vanduo, todėl dienos metu suvartokite reikiamą skysčių kiekį. Be to, neretai alkio jausmą sumaišome su troškuliu ir griebiamės užkandžių, kurių mūsų organizmui iš tiesų visai nereikia. Pajutę alkį, išgerkite stiklinę vandens – jeigu alkio nebejaučiate, reškia Jums nėra jokio reikalo ieškoti, ko užkasti.



Info iš: http://www.karjerairsveikata.lt