.

Kalniečių g. 233,  Kaunas
8646 83578   8696 65193

5 kg per savaitę? Misija įmanoma!

Lankymasis sporto klube - efektyviausias būdas siekiančioms numesti svorio. Visgi, ne visada pavysta sėkmingai eiti kiekvieną dieną, tad keli paprasti patarimai padės Jums neįdedant labai daug pastangų atsisakyti kelių kilogramų.

LIPNŪS LAPELIAI Ant jų galite užrašyti 5 priežastis, kodėl norite pakeisti mitybos įpročius. Pavyzdžiui, kad tapčiau energingesnė; kad įlįsčiau į senus džinsus. Kai tik pradės viršų imti silpnumas, valia norės jus palaužti, vertėtų akį užmesti į lapelius, užklijuotus ant šaldytuvo, darbo stalo, virtuvės spintelių. Porą galite prisiklijuoti piniginės viduje – kad nesusigundytumėte bandele, gazuotais vaisvandeniais.

MAŽOS LĖKŠTĖS Nedėkite maisto į didelę lėkštę – nuspirkite tokią, kurios skersmuo būtų 5–10 centimetrų mažesnis. Mokslininkų paskaičiavimais, iš mažų lėkštučių žmogus suvalgo 22 procentais maisto mažiau. 

TRINTUVAS Sutarkuoto ar sutrinto maisto atrodys daugiau nei to, kurį pjaustysite juostelėmis ar griežinėliais. Todėl tarkuokite bulves, burokėlius, morkas, cukinijas...

VARTOKITE PRIESKONIUS Dėklas su įvairiausiais prieskoniais – dar viena gudrybė, leisianti jums lengvai numesti 5 kilogramus. Mokslininkų įrodyta, kad prieskoniai (karis, imbieras, cinamonas, muskato riešutas) slopina apetitą. Pagardinus jais maistą, sotumo jausmas aplankys jus greičiau. Be to, aštrūs prieskoniai „nukenksmina" riebų maistą – padeda deginti gautas kalorijas.

TELEVIZORIAUS PULTELIS Jis jums pravers, kai į televizijos laidą įsiterps reklama, pavyzdžiui, siūlanti traškius vištų sparnelius, skanią sriubą ir panašiai. Galėsite mikliai perjungti kitą kanalą! Kitas variantas – pameskite televizoriaus pultelį, kad būtumėte priversta dažniau eiti iki televizoriaus. 

NUOTRAUKOS Ji jus įkvėps laikytis tikslo – sulieknėti. Įrėminkite savo šeimos, mylimojo ar save (kai dar buvote puikios figūros) nuotrauką. Pasikabinkite matomiausioje namų vietoje. Nuotrauka jums primins, kad atsikratyti antsvorio – vienas svarbiausių jūsų siekių šioje gyvenimo atkarpoje.

VANDUO Dietologai patvirtino, kad išgerdami vandens 2 stiklinėmis daugiau nei įprastai, sudeginsite 30 proc. kalorijų daugiau. Pasistatykite vandenį ant darbo stalo ar namie, įmeskite į ąsotį mėtos lapelių arba citrinos arba žaliosios citrinos gabalėlių.

NAGŲ LAKAS Jei šaldytuve tupi pyrago gabalas, o kameroje – riebūs ledai, ir jų labai norite, imkite lakuoti nagus! Kol jie džius, galėsite žaisti kompiuteriu, naršyti internete, skaityti. Nė nepajusite, kaip saldumynų troškulys praeis. O geriau išvis tokių „maistų" nepirkti.

DIENORAŠTIS Pažadus lengva sulaužyti ir užsigeisti nusidėti – suvalgyti kokį kąsnelį kenksmingo figūrai maisto. Išvengti užkandžiavimų padės dienoraštis – rašykite ten, ką ir kiek valgote, jei įmanoma, apskaičiuokite kalorijas. 

MAŽIAU PAGUNDŲ Jei nusipirkote šokoladinių saldainių, nelaikykite matomoje vietoje, o padėkite į aukščiausią spintelės lentyną. O jei neturite kur slėpti, dėkite bent jau ant stalo ne į patrauklią, o į kokią nepermatomą dėžutę. Žodžiu, kad būtų kuo mažiau pagundų.

Delfi.lt