.

Kalniečių g. 233,  Kaunas

+ 370 646 83578   +370 696 65 193

Naujienos

Sekite mūsų naujienas Facebook'e.

Nuo birželio 1 d. nedirbame sekmadieniais

Sekmadieniai tampa poilsio diena. 

Naudingi patarimai, kaip sportuoti per karščius

Pagaliau galime pasidžiaugti šiltomis ir saulėtomis dienomis. Tačiau prisiminus vėsų pavasarį ir sportavimą tokiame ore, drėgnos ir karštos dienos, kada temperatūra siekia 28 oC, gali būti sunkiai pakeliamos.

05-06 darbo laikas

Praleiskime dieną su savo mamytėmis!

05-01 darbo laikas

Minint Pasaulinę darbo dieną dirbsime trumpiau!

Darbo laikas per šv. Velykas

Gražių švenčių!

Sportiniai drabužiai ir prakaito kvapas: kur ryšys?

Dažnas iš mūsų sporto klube esame pajautę tą nemalonų prakaito kvapą. Natūralu, jog žmogus, kuomet sportuoja, išskiria nemalonų kvapą. Tiesa, vienų žmonių prakaito kvapas yra aitresnis, nei kitų. Nuo ko visa tai priklauso?

Vasario 16-tą pasitikime kartu!

Lietuvai - 100 metų, tad ta proga reikia ne ilsėtis, o dar daugiau dirbti, nes kokį šimtmetį susikursime - tokį ir turėsime!

Grupinių treniruočių grafikas švenčių metu

Grupinių treniruočių grafikas švenčių metu

Šventinis Figurėja klubo darbo laikas

Šventinis Figurėja klubo darbo laikas

Kaip patikrinti kiek Jūsų "pusiausvyrai metų"?

Paprastas testas gali padėti suvokti, ar teisingai funkcionuoja sistema atsakinga už pusiausvyrą.

Nuo kitos savaitės keičiasi tyrinių treniruočių grafikas!

Antradieniais ryte vietoj anti-cellulite turėsime kalanetiką, ketvirtadienį ryte treniruotės nebebus, o penktadienio rytą Jūsų lauks body sculp su trenere Lina!

Akcija - spalio mėnesį 20 % visiems 1 mėnesio abonementams!

Jeigu norite sutaupyti - dabar geriausias laikas!

Nuo kitos savaitės grįžta rytiniai grupiniai užsiėmimai!

II ir IV susimatom 08.30. Domina kokios? Sek informaciją!

Sporto klube būtina turėti rankšluostį!

Leiskite maloniai jaustis ne tik sau, tačiau ir kitoms!

Dalyvauk žaidime ir laimėk papildus!

Laimėti papildai visada skanesni ir naudingesni!

Daiktai, kuriuos privalote turėti sporto klube

Apsilankymas sporto klube Figurėja bus kur kas malonesnis, jeigu su savimi turėsite reikalingus daiktus. Jie skirti ne mūsų, tačiau Jūsų bei kitų klienčių patogumui.

Ką ir kiek valgyti vakarienei?

"Pusryčius suvalgyk pats, pietus pasidalink su draugu, o vakarienę atiduok priešui".

Rugsėjo 11 - naujas sezonas!

Pajudėsime dar stipriau ir dar dažniau!

Sutaupykite!

Nepermokėkite, kur galima to išvengti!

Per Žolines nedirbsime!

Per Žolines nedirbsime!

10 ir 17 dienomis 17.30 nebus KALANETIKOS treniruočių.

Labai atsiprašome už nesklandumus.

Liepos 6 darbo laikas

Minėkite Karaliaus Mindaugo karūnavimo dieną pas mus!

Ką valgyti pusryčiams?

Pusryčiai yra svarbūs įvairiame amžiuje – nuo vaikystės iki brandžios senatvės. Moksliniais tyrimais įrodyta, kad visaverčiai pusryčiai yra svarbus fizinės ir protinės energijos šaltinis geros dienos pradžiai.

Vasaros akcija!

Iki birželio mėnesio 15 dienos pirkite dviejų mėnesių abonementą ir trečią mėnesį sportuokite nemokamai.

Vasaros darbo laikas

Nuo gegužės 29 dienos "Figurėja" įveda vasaros laiką!

Gegužės 1 darbo laikas

Gegužės 1 dirbsime:

salė - 10.00-14.00

grupinė treniruotė - 10.30

Dėmesio. Pasikeitimas. 18 diena

Norime informuoti, kad dėl nesklandumų šį antradienį (18 d.) keičiasi grupinių užsiėmimų tvarkaraštis. Pasikeitimai tik vienai dienai!

Kaip nepersivalgyti per šventes?

Persivalgymas ‒ viena didžiausių švenčių keliamų grėsmių. Turbūt nei viena šventė neapsieina be patiekalų ir gėrimų gausos.

Velykų darbo laikas

Galbūt už lango ir nelabai kvepia pavasariu, tačiau Velykos jau ant nosies! Kad per daug nepersivalgytumėte - dirbsime kiek tik galėsime.

Mityba ir lieknėjimas

Mūsų gyvenimo kokybė ir savijauta tiesiogiai priklauso nuo to, ką valgome.

Žaidimas!

Nuostabią dieną siūlome laimėti širdžiai mielą ir Jūsų kūnui sveiką dovanėlę.

Ką valgyti darbe, kad neaugtų svoris?

Jeigu rūpinatės savo kūno svoriu arba ieškote geriausio būdo, kaip numesti svorio, tikriausiai susiduriate su problema – ką valgyti darbe?

Moterų sporto klubas – kur kas daugiau nei sportas

Judėjimo naudą pripažįsta visi sveikatos specialistai, o taip pat ir patys sportuojantys, ypač jei tai daroma reguliariai.

Grupinių treniruočių salė

Jeigu treniruokliai atrodo kiek per monotoniškas užsiėmimas, tada mūsų grupinės treniruotės kaip tik Jums!

Atsinaujinusi treniruoklių salė!

Mūsų tikslas - kad kiekviena klubo lankytoja būtų patenkinta, drąsiai judėtų savo rezultatų link. Suteikiame ne tik patrauklias priemones siekti savo rezultatų, tačiau taip pat ir kurti malonią atmosferą, kuri padėtų jaustis kaip namuose.

Kofeinas ir sportas – kaip kavos vartojimas gali pasitarnauti riebalų deginime?

Dauguma žmonių tiesiog negali įsivaizduoti savo ryto ar dienos be puodelio kavos. Taip, kava gal nėra pats geriausias preparatas žmogui, nes prie kofeino yra priprantama, o toks besaikis pripratimas dar kitaip vadinamas kofeinizmu.



Dieta pagal kraujo grupę

Maitindamiesi pagal savo kraujo grupę Jūs ne tik numesite svorio, bet ir jausitės sveikesni bei išvengsite daugelio ligų.

Koks Jūsų kūno sudėjimas?

Ektomorfas, endomorfas ar mezomorfas su šiais žodžiais nesusidūrusiam gali skambėti kaip moksliniai terminai arba animacinio filmuko veikėjų pavadinimai, tačiau tai yra kur kas paprastesnis dalykas, nei atrodo iš pirmo žvilgsnio.

Specialiai merginoms: viskas apie jūsų užpakaliuką!

Šis straipsnis skirtas toms, kurios siekia turėti didesnę ir gražios formos apatinę kūno dalį.


Mityba vasaros metu

Šiltomis vasaros dienomis, ypač jei prasideda atostogos, daug laiko praleidžiama gamtoje.

30 patarimų, kaip numesti svorio

Visi patarimai, kaip atsikratyti antsvorio, dažniausiai skamba panašiai – mažiau kalorijų ir daugiau aktyvios veiklos. Tačiau tai ne vienintelė tiesa, kurią būtina žinoti norint sėkmingai sulieknėti.

Kaip su ritmu deginti kalorijas? Šok ZUMBA!

Norite padailinti kūno linijas, tačiau tingite kiekvieną dieną sporto klube atlikti tuos pačius pratimus? Nenuobodžiaukite! Kartu su šokiu sportas bus kur kas smagesnis!


Alkoholis sportuojantiems. Kokią žalą jis mums daro?

Alkoholis yra vienas labiausiai paplitusių narkotikų visame pasaulyje.


5 kg per savaitę? Misija įmanoma!

Lankymasis sporto klube - efektyviausias būdas siekiančioms numesti svorio. Visgi, ne visada pavysta sėkmingai eiti kiekvieną dieną, tad keli paprasti patarimai padės Jums neįdedant labai daug pastangų atsisakyti kelių kilogramų.


SĄRAŠAS, ką rekomenduojame turėti einant į sporto klubą

Planuojate pradėti lankyti sporto klubą? Nepamirškite kelių smulkmenų :)


Kaip sulieknėti per mėnesį?

Keleto kilogramų per 30 dienų atsikratyti galima. Tik labai svarbu nepersistengti. Dideli svorio pokyčiai - stresas organizmui.



Dovanų kuponas

Nepamirškite pasveikinti mylimo žmogaus nupirkdami jiems "Figureja" dovanų kuponą.

​Figurėja pataria: kaip nepersivalgyti per šventes?

Visus metus intensyviai sportuojate, kad galėtumėte džiaugtis puikiu kūnu ir štai atėjus metų galo šventėms per kelias dienas susigrąžinate visus kilogramus, kuriuos deginote ištisus metus.


Kaip motyvuoti save sportui?

Daugelis merginų klausia, kaip prisiversti sportuoti? Tiksliai žinodama, kokius rezultatus norite pasiekti - pavyks save įtikinti šiam rimtam darbui.

Atnaujinome treniruoklių salę!

Derindamiesi prie klienčių norų ir besistengdami tobulėti mes atnaujinome treniruočių salę!

​Kaip pasiruošti bėgiojimui?

„Bėgiojimas – tai ne tik kūno stiprinimas. Tai ir psichologinio balanso sugrąžinimas".

"Figurėja" padeda beglobiams gyvūnams

Moterų sporto klubas "Figurėja" siekia draugiškai gyventi su visomis gyvybės formomis žemėje.